Forløb: Morten

Forløb: Morten

Forløb: Morten

Morten kom til mig og efterspurgte gode råd til at tage sin krop til det næste niveau. Han ved godt, hvordan man træner og spiser, men manglede lige det sidste. Jeg planlagde hans træning og gav ham nogle få, nemme råd til kosten, og se resultatet på bare seks uger (godt gået, Morten!):

Morten før og efter (på bare seks uger)

Morten før og efter (på bare seks uger)

Her er, hvad Morten har at sige om forløbet:

Hvad har Thomas hjulpet dig med?

Den store ændring er helt klar selve træningen, der er blevet langt mere struktureret. Jeg nyder at vide hvad jeg skal og hvor meget jeg skal løft hver gang. Specielt min bentræning er blevet skemalagt meget bedre end tidligere, og her kan jeg virkelig mærke forskel.

Herudover er alle træninger startet med 10 min cardio, hvilket giver mig sved på panden og en væsentlig højere intensitet i min træning. De 4-5 træningsdage er suppleret af 1-2 cardio træninger, hvilket også er 1-2 dages mere træning end tidligere.

Hvad har ændret sig i din kost?

Jeg har ændret små ting i kosten, hvilket blandt andet indebærer nul kulhydrater til morgenmad. Herudover har jeg skåret kalorier fra ved at droppe min shake efter træning og bare generelt lige tænke en ekstra gang over kalorierne. Alt i alt har det ikke været nogen helt sindssyg omlægning, men det hele er bare blevet sat i system, hvilket passer virkelig godt til mig.

Får du blod på tanden, når du ser Mortens flotte resultat, kan du kontakte mig på pt@thomasmoberg.dk (åbner i et nyt vindue) for at aftale et uforpligtende møde.

Skriv et svar