Forside » Gratis træningsprogrammer

HVORFOR FØLGE ET TRÆNINGSPROGRAM?

At følge et træningsprogram giver dig struktur og et formål med din træning. Følger du et struktureret træningsprogram, kan du følge dine fremskridt, dygtiggøre dig til adskillige øvelser og få mere ud af din træning.

På denne side tilbyder jeg forskellige gratis træningsprogrammer til styrketræning. Det skifter lidt, hvilke træningsprogrammer der er her, men fælles for dem alle er, at de er udviklet med fokus på helt specfikke mål. Det kan være bodybuilding/muskelvækst/øget muskelmasse, styrke og/eller vægttab.

Træningsprogrammerne

Programmerne kan være både fullbody (hvor du træner hele kroppen til hver træning), 2-split (her deler du kroppen i to og træner så 2x2 eller 3x2 gange ugentligt), 3-split (her deler du kroppen op i tre og træner altså 2x3 gange ugentligt) og mere avancerede split-programmer specifikt til bodybuilding.

De forskellige træningsprogrammer giver dig mellem 1-6 ugentlige træninger. Dog anbefaler jeg som minimum to ugentlige træninger - men helst 3-4. Og det er da også denne tommelfingerregel, jeg fortæller mine klienter. Dette skyldes, at kroppens muskler ganske enkelt kræver at blive stimuleret med en vis frekvens, hvis du gerne vil opbygge styrke, muskelmasse eller reducere dine fedtdepoter. Samtidig kræver den også en vis volumen (altså mængde af vægt, du flytter), hvis den skal ændre sig. Og det er bare nemmere at nå, når du træner mere frekvent.

Derfor er især fullbody og 2-split-træningsprogrammer meget interessante for de fleste, fordi de fleste har tid og lyst til at træne 2-4 gange hver uge.

Jeg vil ha' noget til mig specifikt

Hvis du gerne vil have et program, der er skræddersyet dine individuelle behov, kan jeg også klare det. Det kalder jeg online personlig træning, og det kan du læse mere om her. Der kan du også læse priser for eventuelt korte og lange forløb.

Vil du gerne have en snak om dine mål og muligheder med mig som træner, kan du også bare skrive til mig på [email protected] - så finder vi ud af det.

HYPERTROFI/MUSKELVÆKST

Giant sets extravaganza – Niveau: Avanceret (download-side via linket)

HYPERTROFI/MUSKELVÆKST

Giant sets (kun til benene) – Niveau: Middel-Avanceret (download-side via linket)

 

Jeg vil desuden anbefale dig, at downloade denne guide til hypertrofi-programmet. Her får du forklaret, hvordan du læser dit program, du får gode råd til kosttilskud og link til min YouTube-kanal, hvor du finder alle øvelserne udført.

Hjælp til øvelser

Hop ind på min YouTube-kanal her. Der får du videoer af alle øvelserne i programmerne. Er der en øvelse, du ikke kan finde, kan du fange mig på [email protected].

Har du specifikke udfordringer, anbefaler jeg et personligt tilrettelagt træningsprogram eller et onlineforløb, da nedenstående programmer ikke tager højde for, at vi alle er forskellige.

Summary
Service Type
Gratis træningsprogrammer
Provider Name
Thomas Moberg Fitness,
Description
På denne side tilbyder jeg gratis træningsprogrammer. Følger du et træningsprogram, får du struktur, formål og bedre resultater.